.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصولگرايان بر روي احمدي‌نژاد اتفاق نظر دارند

مرتضي نبوي قائم مقام جامعه اسلامي مهندسين تاكيد كرد: اصولگرايان بر روي احمدي‌نژاد اتفاق نظر دارند.

به گزارش فارس، مرتضي نبوي قائم مقام جامعه اسلامي مهندسين و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام پيش از ظهر امروز پنجشنبه در نشست سازمان اسلامي دانشجويان ايران(سادا) در پاسخ به سوالي درخصوص اجماع اصولگرايان اظهار داشت: فكر مي‌كنم اصولگرايان به وحدت نزديك هستند و حداقل نسبت به دوم خردادي‌ها به اجماع بسيار نزديك‌ترند.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا به صلاح مي‌دانيد كه در جبهه اصولگرايان فردي غير از احمدي‌نژاد كانديدا شود؟ با بيان اينكه صلاح و مصلحت خويش را خسروان مي‌دانند و ما نمي‌توانيم براي ديگران تصميم‌گيري كنيم، اظهار داشت: افراد در ايران آزاد هستند و هر كسي مي‌تواند كانديدا شود، اما مساله مهم ائتلاف حداكثري و وحدت بر روي يك كانديدا است و فكر مي‌كنم با وحدت اصولگرايان بر روي احمدي‌نژاد فاصله‌اي نداريم.
قائم مقام جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به اينكه شرايط اصولگرايان با دوم خردادي‌ها متفاوت است، تصريح كرد: احمدي‌نژاد يك دوره رئيس‌جمهور بوده است، لذا به طور طبيعي ايشان كانديداي مستقر رياست جمهوري هستند و مي‌توان گفت كه آقاي احمدي‌نژاد مورد اتفاق اصولگرايان است؛ يعني حداقل اكثريت قابل قبولي از اصولگرايان بر روي ايشان اتفاق نظر دارند در حالي‌كه به نظر نمي‌رسد جريان دوم خرداد به يك كانديداي واحد برسد.
نبوي در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر نظر وي در خصوص كانديداتوري ميرحسين موسوي در انتخابات اظهار داشت: كانديدا شدن حذف هر شخصي است و آمدن امثال ميرحسين نيز اين خوبي را دارد كه رقابت بسيار جدي شده و سطح مشاركت مردم در انتخابات بالا مي‌رود و اين براي نظام مطلوب است.
وي همچنين امكان دوقطبي شدن انتخابات را بسيار كم دانست و گفت: بعيد مي‌دانم دوم خردادي‌ها بر روي يك كانديدا به توافق برسند.
اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سوالي مبني بر وجود بحثي در ميان اصولگرايان در باره عبور از احمدي‌نژاد تاكيدكرد: اين مسئله اصلا مطرح نبوده است و اين از آن مسائلي است كه در عالم ژورنالييستي مطرح شده است، البته نمي‌خواهم بگويم هيچ شخصي را پيدا نمي‌كنيد كه اين مسئله را مطرح كند، اما مطمئنا شخص، جريان نيست.
نبوي در باره احتمال كنار كشيدن خاتمي به نفع كانديداي ديگر در انتخابات اظهار داشت: اين مربوط به خودشان است و خاتمي پيش از اين چنين صحبتي را كرده بود، اما اينكه طرفداران و مشوقان خاتمي اين اجازه را به وي بدهند كه كناره‌گيري كند يا خير بحث ديگري است.
وي در مورد احتمال حمايت اصولگرايان از ميرحسين گفت: ميرحسين از همان ابتدا كه جريان‌ها در جمهوري اسلامي تفكيك شد در اوايل در قالب جريان چپ و سپس در غالب دوم خردادي تعريف شده است. لذا بحث حمايت اصولگرايان از ميرحسين منتفي است. البته اين برداشت من است و من سخنگوي كل جريان اصولگرايان نيستم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.